Rimmel London 60 seconds - tyrkysový lak na nehty (Rita Ora)



Takžeee nová láska na světě <3 , mamka mi chtěla udělat radost :) a tak mi koupila nový lak, jak už nadpis napovídá …jedná se o lak od značky RIMMEL <3 Já osobně mám největší sbírku laků od značky essence, ale začínám si říkat, že rimmel je o kousek lepší. :P

Tenhle lak jsem chtěla už dlouho, protože je z kolekce zpěvačky Rity Ory a naprosto mě nadchnul <3
Odstín laku je 07, naprvní pohle mě nijak neoslovil, ale protože jsem zjistila že jsem tak trochu "ujetá" :D Na tyrkysové laky tak jsem si ho koupila a teď již NELITUJI že jsem to udělala!!! :3

Lak slibuje zaschnutí do 60 sekund a tak jsem si to stopovala a je pravda že to trvá o něco dýl něž zaschne, ale zato skvěle kryje a hooodně dlouho vydrží ! :) Další skvělou schopností je jak s lakem dokážete zaujmout, protože za jediný obyčejný školní den mi můj nový lak pochválilo asi osm lidí ! :))

Hodnotila bych ho 4* z 5* :)

CENA : cca 50 kč !!! :)





0 komentářů:

Okomentovat

 
Tiffany's style Blog Design by Ipietoon