Věci bez kterých nepřežiju v létě

1.) Tangle treeser
Doma máme "Treeserů" asi šest! Nejvíc jej využívám když si chci rozčasat mokré vlasy, mám zkušenost že rozčeše i hodně husté vlasy.  Jsem s ním 100% spokojená a zatím jsem nenašla lepší hřeben. 
Má spoustu výhod jako např. omyvatelnost (je celý z plastu a gumy takže se dá jednoduše umýt desinfekcí)
           skladnost (prodává se i v cestovních velikostech)
           vzhled (překrásné neonové barvy a nebo zajímavé vzory)
           pohodlné držení (skvěle se drží díky svému tvaru)
Cena se pohybuje kolem těch 300 kč :)

Tenhle je můj :) Mám ho např. do školy nebo na cesty :)
A tenhle je můj NEJOBLÍBENĚJŠÍ ! <3




           Tohle je speciální Treeser pro menší děvčata :3 Naprosto roztomiloučká sada :)


2.) opalovací krém ve spreji - Protect & Refresh OF 30 Nivea
Minulé léto jsem si šla narycho před dovolenou koupit nový opalovací krém no a s mamkou jsme narazili na opalovák ve spreji, přišlo mi to celkem zajímavé a chtěla jsem si ho vyzkoušet, protože reklama slibovala rychlé zaschnutí, neviditelnost a ledové osvěžení. Taky se stalo opravdu je to ten nejlepší opalovací krém! :) Opravdu z něj žasnu, nedělá žádné skvrny na plavkách a krásně osvěží! Kamarádka i mamka si ho tak oblíbily, že ho stihli spotřebovat ještě před koncem dovolené :D  
Naprosto super! 
A cena kolem : 320 kč :)


3.) sprchový krém do sprchy
A znovu je tu Nivea !:D Tentokrát se skvělým tělovým mlékem do sprchy, určitě jste o něm už slyšely! Myslím že si ho oblíbilo hodně holek a já taky ! :P Prodává se ve dvouch variantách -hydrateční nebo výživný. Já jsem si koupila ten hydratační a už ho nedám z ruky :D Opravdu super, stačí umýt a pokožku mám jemňounkou :) 
Cena je za 400 ml je asi 200 kč :)  

Pokračovaní bude asi zítra :) Tiffany <3

0 komentářů:

Okomentovat

 
Tiffany's style Blog Design by Ipietoon