Nicki Minaj Parfém - PINK FRIDAY - Recenze


Nad koupí tohoto parfému jsem se dlouho rozmýšlela, protože jsem měla strach že to bude moc sladký a hodně ovocný parfém, které zrovna nemusím…Ale nakonec jsem si ho koupila a určitě jsem neudělala chybu, každý by měl mít originální vůni jako je tahle <3 Naprosto dokonalá elegantní vůně s lehkým letním nádechem :) No co víc si přát !

Nemám ráda, když mají všichni stejný parfém jako tomu bylo napříkla u Katy Perry - Killer Queen, měli jí všichni ..Ale proč ? Parfém by měl upoutat pozornost na svojí vyjímečnost ! Myslím, že s tímto parfémem se setkal alespoň v Čr málo kdo :) 

Tak, myslím že Pink Friday naprvní pohled zaujme svým naprosto ulítlým, ale podle mě naprosto dokonalým flakonem :3 Myslím že ho moc nemusím popisovat, stačí se kouknout na obrázky. Jediné co, tak aby jste se dostali k luxusní vůni stačí Nicki "utrhnout" hlavičku :D (Šílený nápad, asi jako Nicki ). Prodává se ve 100ml a 50ml balení :) Já doporučuji koupit si 100ml protože ten flakon je ještě hezčí, navíc má postavička Nicki na krku řetízek s nápisem "NICKI MINAJ". Jinak si myslím, že tento parfém ve své kabelce hledat nebudete protože u 100ml balení měří celý parfém kolem 14cm ! ¨


Tomuto parfému bych dala 5* z 5 ! Ne jen kvůli flakonu, ale také vůni a vydrži (která je kolem 5 hodin).

Parfém jsem objednávala zde: http://www.parfums.cz/nicki-minaj/pink-friday-parfemovana-voda-pro-zeny/

 Složení : 

Hlava: ostružiny, mandarinka, karambola

Srdce: jasmín, lotos

Základ: pižmo, vanilka, karamel, hruška, dřevo


Trochu extravagantní flakon <3

Reklama na parfém Pink Friday <3



Tak doufám že se vám moje první recenze líbila. :) Kdyžtak mi napište co mám změnit, aby se vám to více líbilo.
TIFFANY <3


0 komentářů:

Okomentovat

 
Tiffany's style Blog Design by Ipietoon