Levné triky na pevné a zdravé nehty

Včera večer, když za mnou přišla mamka a řekla že už má konečně pěkné nehty, tak mě napadlo, že bych mohla napsat článek na toto téma. Navíc se nám blíží léto, kdy bude v módě spousta barevných laků, takže je nejvyšší čas na zlepšení kvality nehtů

Je to nedávno, co jsem si nechala sundat gelové nehty, měla jsem je asi půl roku, ale i tak sem se děsila v jakém stavu budou moje nehty. Bála jsem se oprávněně, moje nehty byly ve stašném stavu …:/ Tenké jako papír, třepící se a lámající se :( Tak jsem zkoušela hodně moc různých přípravků. A hlavně jsem našla pár malinkých zázraků, které jsou za nízkou cenu a zároveň vám doopravdy pomůžou a chci se s vámi o ně podělit :)



1. Zpevňující gel s hedvábím - DEKOR (10ml)
Tenhle gel je opravdu skvělý! Používám ho jako podkladový lak a jsem s ním 100% spokojená.
Jen bych chtěla varovat, že obsahuje formaldehyd a proto není vhodný pro alergiky a může se stát, že pokud ho nanesete na opravdu hodně zničené nehty bude štípat. 
Tento gel se dá sehnat skoro v každé drogerii což je veliké plus :)   Dále bych chtěla doporučit tzv. týdenní kůru - každý den si nanesete na nehty jednu vrstvu a protože s tímto gelem můžete mít až sedm vrstev, tak jej vrstvíte a nakonci týdne odlakujete a uvidíte výsledek :) 
…….CENA : 50kč

2. Biosil PLUS - doplněk stravy
 Měl by vám pomoci s:
  -růstem vlasů
  -proti vypadávání vlasů 
 -vylepšení pleti
 -a hlavně pro zpevnění a růstu nehtů 
Mě osobně pomohl výrazně jen se zpevněním a růstem nehtů, ale zato opravdu výrazně :) 
Biosil používám já i moje maminka asi měsíc a nemůžeme si ho vynachválit…nejen se nehty jsou pevnější a rychleji rostou, ale také se leskou :) 
…..a CENA (směšná) : 50kč

3. Domácí lázeň v olivovém olej
A mojí poslední vychytávkou je domácí lázeň na ruce. 
Budeme potřebovat : 
 -misku
 -olivový olej
 -lžičku medu nebo kapku masážního aromatického oleje
Do misky nalijeme trochu olivového oleje a přidáme buď med nebo aromatický olej a ponoříme ruce na několik minut.
Pokud byste neměli olivový olej můžete jej nyhradit například výluhem z bylinek, například z heřmánku či semínek kopru.
…..CENA : zdarma 





Doufám že se vám můj dnešní článek líbil :) 
Pokud máte nějaké dotazy, nebo otázky napište do komentářů :) 
TIFFANY <3





0 komentářů:

Okomentovat

 
Tiffany's style Blog Design by Ipietoon