"Before I Die"

Dneska jsem se koukala na internetu a našla jsem článek s fotkama "BEFORE I DIE" (Předtím než zemřu). Musím říct, že nic krásnějšího jsem ještě nikdy neviděla! A tak jsem začala hledat další obrázky , které se řídí tímto heslem a chci se o ně s Vámi teď podělit :) <3
Je jich 50 a doufám že se mi podaří splnit si jich co nejvíce  <3
procestovat svět 
plavat s delfíny
párty na jachtě
mít někoho, kdo napíše a zaspívá písničky o mně
naučit se surfovat
udělat roztomilé fotky v photoboothu 
párty celou noc bez spaní 
líbat se pod ohňostrojem
stát pod nápisem hollywood
naučit se zpívat

milovat se na pláži 
být milonářem
jít po times square
párty v las vegas
být zamilovaná od někoho kdo mě miluje
letět první třídou
ochutnat všechno ve starbucksu
osprchovat se pod vodopádem
navštívit floridu
mít ploché břicho 
adoptovat zvířátko 
navštívit sochu svobody
spát na pláži
zestárnout s někým, koho miluji
koukat se na západ slunce na pláži
jet na výlet s přáteli
mít podium v šatně

jít přes zasněžený central park
změnit něčí život
žít v domě snů
mít malé tetování co pro mě hodně znamená 
dát lidem důvod aby si zapamatovali moje jméno 
jít do californie 
políbit ho pod vodou 
chci aby mi někdo říkal mami 
mít pyžamovou párty
spát pod hvězdami
jít na hawaii
šnorchlovat v překrásné vodě
setkat se s justinem bieberem
navštívit chodník slávy
párty na střěše v new yorku
vidět vánoce v new yorku 
líbat se v dešti
začít psát si každý den deník
mít perfektní svatbu 
NAJÍT LÉK NA RAKOVINU <3
jít do monte carla
nacházet krásu a štěstí i v maličkostech 

0 komentářů:

Okomentovat

 
Tiffany's style Blog Design by Ipietoon